Vakanties voor kinderen met een verstandelijke beperking

Deelnemers

Ben je tussen 8 en 20 jaar oud, heb je een verstandelijke beperking en, het allerbelangrijkste, geniet je van een week vakantie zonder je ouders met een leuke groep kinderen en vrijwilligers? Geef je dan op voor een vakantieweek van Stichting Roos!

De deelnemers van Stichting Roos hebben een zekere mate van zelfstandigheid en ervaren meerwaarde aan de aanwezigheid van de groep. De deelnemers vinden het leuk om, waar dat lukt en op hun eigen manier, deel te nemen aan de groepsactiviteiten. De groepen worden niet ingedeeld op leeftijd, er wordt wel geprobeerd om een groep zo samen te stellen dat de deelnemers op ongeveer gelijk niveau genieten van de activiteiten die we organiseren.

De kosten voor de vakantieweken van 2022 zijn eind 2021 bekend. Dit bedrag kunt uit eigen zak betalen, of uit uw Persoonsgebonden Budget. We werken ook samen met subsidie verlenende instanties zodat uw kind ook met ons mee kan als u weinig financiële ruimte heeft.

Voorzijde informatiebrochure deelnemers

Aanmeldformulier deelnemers

Wil je meer informatie of wil je je aanmelden? Neem contact op met Anne Groen en Daniëlle Griffioen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vakantieweken 2022

De weken voor de zomer van 2022 zijn bekend! Meld je snel aan!